O NÁS
Proč právě my?
Vaše spokojené bydlení a optimalizace nákladů domu je naše práce
Společnost CONTEXT CONSULT s.r.o. se specializuje na zajišťování komplexní správy nemovitostí. Cílem naší činnosti je optimalizace nákladů a výkonů spojených s provozem a údržbou vaší nemovitosti. Hlavní myšlenkou naší společnosti je Vaše spokojenost. Proto klademe důraz na osobní komunikaci, vstřícné jednání a maximální spolehlivost.
Osobní přístup
Naše služby jsou založeny na individuálním a odpovědném přístupu k Vám, jako zákazníkovi. Vždy se přizpůsobíme Vašim potřebám. Víme, že každý klient je jedinečný. Klientovi je přidělen jeden konkrétní pracovník naší kanceláře, na něj se budete moci vždy obrátit a ten bude také zodpovědný za to, že Vám služby budou poskytnut řádně a včas.
Aktivní správa
Udržujeme si aktuální přehled o stavu nemovitosti a navrhujeme způsoby řešení zjištěných nedostatků. Vedeme evidenci umožňující získat vždy aktuální přehled o hospodaření domu. Máte vždy kontrolu nad výběrem dodavatelů. Schvalujete rozsah objednávaných služeb i výběr dodavatele.
Úspora nákladů
Vzhledem k počtu spravovaných domů jsme pro naše klienty vyjednali úspory nákladů. Klientům nabízíme levnější pojištění domu, nižší ceny za právní a daňové služby a povinné revize. Vždy doporučujeme pouze dlouhodobě ověřené dodavatele, kteří mají příznivou cenu a vysokou kvalitu práce.
Odborné znalosti
Naši pracovníci poskytují jedinečné školení a odborné semináře na téma komplexní spravy nemovitostí. Jsou určeny pro členy statutárních orgánu SVJ a BD. Naši lektoři mají dlouholeté zkušenosti se správou nemovitostí a vedení SVJ.