Oblast ekonomická a administrativní
Provádíme veškerý servis spojený se správou a údržbou budov, domů, bytů, nebytových prostor.
Naším cílem je zajistit Vám spokojené bydlení a starosti o správu Vaší nemovitosti přenecháte nám.
Naší činností je kompletní správa nemovitostí, zajišťujeme předpis plateb, vedení účetnictví a mzdové agendy, a mnoho dalších služeb, např. zastupování při jednání s dodavateli, optimalizaci provozu, organizování a účast na shromážděních vlastníků.
Sledujeme legislativu, reagujeme na změny a šetříme tak Váš čas.
- předpis a kontrola plateb spojených s vlastnictvím (užíváním) bytových a nebytových jednotek, plateb do fondu oprav a údržby a plateb na úhradu za plnění poskytovaná s užíváním bytových a nebytových jednotek (služby spojené s bydlením)
- provádění změn v předpisech plateb vlastníků (uživatelů) jednotek
- vedení evidence nákladů na provoz domu (opravy a údržbu společných částí domu, služby spojené s bydlením, správní odměna, pojistné apod.)
- kontrola a příprava úhrady dodavatelských faktur, kontrola věcné správnosti, náležitostí dle zákona, sjednané ceny
- provádění plateb dle stanovených limitů a způsobů autorizace
- provádění vyúčtování tepla, studené vody, teplé užitkové vody, osvětlení, výtahů, úklidu a ostatních služeb na jednotlivé vlastníky, uživatele jednotek či jiné odběratele dle platných předpisů
- vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb spojených s bydlením
- přehled pohledávek a závazků formou pravidelných hlášení
- evidence dlužníků a zasílání upomínek dle stanoveného interního předpisu
- administrativní evidence nemovitostí, domů včetně příslušenství, bytových a nebytových jednotek
- administrativní evidence vlastníků bytových a nebytových jednotek včetně změn vlastnictví
- administrativní evidence nájemců a dalších uživatelů bytových a nebytových jednotek včetně změn