Jak vzdálená správa funguje?
Naše několikaletá zkušenost prokázala, že vzdálená správa je vhodnou službou pro zájemce, kteří jsou schopni a ochotni se vlastními silami starat o provoz domu po technické stránce i organizační stránce.
Důležitým předpokladem pro fungující vzdálenou správu je samozřejmost, že nejméně jeden zástupce SVJ či BD má zájem, schopnosti a možnosti komunikovat s námi elektronickou poštou (e-mailem), vytisknout jednotlivci např. námi zaslaný aktuální evidenční list atp..
Evidenční, legislativní a výpočetní činnost provádíme „vzdáleně“.
Praxí máme ověřeno, že převzetí správy v průběhu zúčtovacího období – kalendářního roku nebrání provést vyúčtování služeb od jeho počátku (předchozí měsíce umíme doplnit).
Rozsah služeb vzdálené správy pro SVJ, BD a majitele domu
- Evidence členů BD a vlastníků SVJ, změny
- Evidence plateb členů BD a vlastníků SVJ spojených se správou objektu, pozemku
- Evidence nákladů vzniklých se správou domu
- Příprava evidenčních listů, předpisů plateb (zálohy)
- Vypracování změn předpisů, EL
- Zabezpečení zajištění smluvních dodávek služeb spojených s užíváním objektu (elektrická energie, plyn, voda, teplo, odvoz odpadu…)
- Roční vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotky
- Evidence dlužníků
- Vedení účetnictví s odděleným účtováním jednotlivých jednotek dle zákona
- Zúčtování dokladů, vedení knihy dodavatelských faktur, vedení evidence majetku, vedení pokladní knihy, zpracování účetních uzávěrek
- Kontrola úhrad závazků a pohledávek
- Kontrola věcné a účetní správnosti faktur
- Příprava podkladů pro vymáhání dluhů
Dále si můžete objednat zpracování mezd, právní a daňové poradenství, provádění plateb SIPO atd.
Podrobnější informace o poskytovaných službách v rámci vzdálené správy naleznete v ceníku.
Jak objednat naše služby?
Přesný popis naleznete v sekci Průvodce změnou správce, zavolejte nám, rádi Vám poradíme telefonicky nebo se s Vámi rádi setkáme přímo u Vás v domě.
Kontaktujte nás zde.